שיפוץ מקלחת זכריה

הקדמה: מהו שיפוץ ומתי הוא נחוץ?

שיפוץ הוא שינוי במבנה הפיזי של מבנה, או כל שינוי גדול אחר בסביבה. שיפוצים נעשים לרוב על מנת לבצע שיפורים, כמו עדכון תכונות מיושנות או הוספת תכונות חדשות.

הצורך בשיפוצים יכול לנבוע ממספר סיבות. אחת הסיבות הללו יכולה להיות שיש עלייה ביוקר המחיה ואנשים מחפשים דרכים לצמצם את ההוצאות שלהם על ידי ביצוע שינויים בתוך בתיהם. סיבה נוספת יכולה להיות שיש עלייה בעלות אחזקת ותיקון נכס ואנשים מחפשים דרכים לחסוך כסף על ידי ביצוע שינויים בתוך בתיהם.

שיפוץ בית הוא תהליך של שינוי, תיקון או הוספה לבית על מנת לעדכן אותו. זה יכול לכלול כל דבר מהחלפת צנרת ישנה וחיווט חשמל ועד להתקנת רצפות וארונות חדשים.

ההחלטה על שיפוץ תלויה לרוב בגיל הבית, מצבו ומיקומו. לדוגמה, אם אתם גרים באזור שבו יש הרבה בנייה חדשה והבית שלכם ישן יותר מ-20 שנה אז אולי כדאי לשקול שיפוץ במקום שיפוץ.

1) שלב התכנון

מקלחון זכריה הוא אמבטיה שנמצאת בשימוש למעלה מ-50 שנה. הוא הותקן במקור במרתף של בית מגורים פרטי ושימש את הבעלים ובני משפחתו. הילדים היו רצים במדרגות כדי להתקלח לפני הלימודים, אבל עכשיו זה משמש בעיקר מבוגרים שנמצאים בבית במהלך היום.

הבעלים רצה לשפץ אותו כדי שיהיה לו חדר אמבטיה מודרני יותר. הוא רצה להתקין מקלחת עם תכונות חדשות כמו סילוני מים ולחץ מים טוב יותר. ישנן אפשרויות רבות לשיפוץ מסוג זה, אך הוא בחר באחת שתאפשר לו לשמור על שלמות האמבטיה עד כמה שניתן תוך הוספת מאפיינים מודרניים לה.

חידוש מקלחון זכריה הוא תהליך של שיפוץ חדר האמבטיה בביתכם. הרבה אנשים מחשיבים את חדר האמבטיה כאחד החלקים החשובים ביותר בבית שלהם, וכדאי להשקיע בו. יש כל כך הרבה דרכים לתכנן שיפוץ חדר אמבטיה, אבל אנחנו נתמקד בשני היבטים עיקריים: רעיונות עבור חידוש מקלחת והטרנדים הטובים ביותר לעיצוב חדרי אמבטיה 2018.

ישנן גישות רבות ושונות לעיצוב חדר אמבטיה חדש שיתאים לצרכים ולתקציב שלך. עם זאת, יש כמה טרנדים שהיו פופולריים השנה, שאולי כדאי לקחת בחשבון כשאתה מחליט לאיזה כיוון לקחת עם השיפוץ שלך. נסקור כמה מהמגמות הללו להלן.

3) הסרת אריחים מקירות מקלחת

הסרת אריחים מקירות המקלחת יכולה להיות תהליך מייגע. למרבה המזל, יש כמה טריקים שיכולים להקל. הדבר הראשון שעליך לעשות הוא להתחיל בהסרת הדיס. אתה יכול לעשות זאת באמצעות מסור לדיס, שיעשה את העבודה הרבה יותר מהירה וקלה.

הסרת אריחים מחדר האמבטיה ומהסביבה:

הדרך הנפוצה ביותר להסרת אריחים היא להשתמש במסור רטוב כדי לחתוך את האריח לגושים ניתנים לניהול. לאחר מכן, אתה יכול לגרוף אותם מהמקלחת או להניח אותם במריצה לסילוק. אתה יכול גם להשתמש במטחנה עם להב יהלום כדי לחתוך את האריח. זה יפיק אבק שאמור להכיל באזור מתאים.
לעוד מידע בנושא של שיפוץ מקלחת זכריה כדאי לבקר ב- kablanim10.co.il

הסרת אריחים מקירות מקלחת:

אם אתה מנסה להסיר אריחי קרמיקה מקירות המקלחת, אז עדיף שתלבש ציוד בטיחות כמו משקפי מגן, כפפות ושרוולים ארוכים. תצטרך שפכטל או אזמל כדי לעזור להסיר חתיכות עקשניות של דייס בין האריחים. ודא שהכלים שלך לא יהיו חדים עד שהם ישרטו

4) הסרת דיס מהאמבטיה או הסביבה

נצטרך להסיר את הדיס מהאמבטיה או מהסביבה.

הדיס הוא שכבה דקה של מלט המשמשת בין אריחים. זה יכול להיות ממש קשה להסיר, אבל עם קצת סבלנות וקצת שומן מרפק, זה אפשרי.

חידוש מקלחת זכריה: 4) פינוי דיס מהאמבטיה או מהסביבה – מוצרים להסרת דיס לאמבטיות, סרטון הסרת דיס עם תמיסת אקונומיקה ומים

הדיס הוא חומר נקבובי שיכול להיות קשה להסירו מהמשטח. זה נכון במיוחד אם הדיס נמצא במקום במשך שנים. על מנת להסירו יש להשתמש במוצר אשר ישבור את הקשר בין האריח לדיס. המוצרים הנפוצים ביותר המשמשים לכך הם תמיסות אקונומיקה וחומרי ניקוי על בסיס חומצה.